20 november 2014

BT wint contract Singapore Airlines en investeert in Azië-Pacific, het Midden-Oosten en Afrika

BT kondigt een nieuwe overeenkomst aan met Singapore Airlines. BT gaat de luchtvaartmaatschappij helpen de klantervaring verder te verbeteren door innovatieve technologieën in te zetten in de wereldwijde contactcenters van de luchtvaartmaatschappij.

Tegelijkertijd kondigt BT een reeks nieuwe clouddiensten aan in Azië-Pacific, het Midden-Oosten en Afrika (AMEA) met als doel uitbreidingsplannen van klanten in de regio te ondersteunen en hen te helpen nieuwe technologieën in te zetten om zo de best mogelijke resultaten te behalen.

Voor Singapore Airlines ontwikkelt BT een communicatiebeheerdienst gebaseerd op het Genesys Customer Experience Platform. Deze nieuwe oplossing biedt efficiëntere en intelligentere routeringsmogelijkheden voor diverse interactiekanalen om de klantervaring verder te verbeteren. De oplossing bevat multichannel ondersteuning voor klantcontact, zoals spraak, e-mail, chat, mobiel, social media en webkanalen. Singapore Airlines profiteert ook van BT’s Inbound Contact Global dienst, dat klanten overal ter wereld lokale inbelnummers biedt.

Clouddiensten AMEA
De nieuwe, cloudgebaseerde diensten omvatten:
  • BT One Cloud Cisco: een betrouwbaar, robuust en wereldwijd platform met volledige unified communications-mogelijkheden inclusief HD-audio, multiparty HD-video om virtuele vergaderingen te verbeteren, Instant Messaging (IM) en presence en mobile clients van Cisco Jabber.
  • BT One Cloud Lync: een volledig beheerde, private clouddienst met zakelijke telefonie en video, inclusief de standaardfuncties presence, IM en conferencing op één enkel, unified platform.
  • Cloud Connect in AMEA: klanten in de regio kunnen nu via het BT-netwerk direct verbonden worden met verschillende andere SaaS-aanbieders en met meer dan tweehonderd third-party datacenters wereldwijd. Door acceleratie- en beveiligingsmogelijkheden in te bouwen in het netwerk worden applicatieprestaties verbeterd, verminderen bandbreedtekosten en wordt de beveiliging versterkt. Het Cloud Connect-programma zorgt ook voor een rechtstreekse verbinding met BT’s eigen clouddiensten, inclusief collaboration en unified communications, IT-diensten en contactbeheer. Dit verlaagt kosten en versnelt de implementatie.
  • De beschikbaarheid van BT for Life Sciences R&D in AMEA. BT for Life Sciences R&D is de eerste clouddienst ontwikkeld om door middel van samenwerking binnen de life sciences-branche de R&D-productiviteit te verhogen. Het is ontworpen om organisaties actief in de levenswetenschappen, biotechnologische-, farmaceutische-, en aanverwante sectoren te helpen voldoen aan de strenge eisen op het gebied van beveiliging, regelgeving en compliance. De dienst verliest de hoge eisen van R&D niet uit het oog en biedt de mogelijkheid om de nieuwste ontwikkelingen op gebied van cloud computing, collaboration en unified communications in te zetten.


BT kondigt ook een nieuw contract aan met het Genome Institute of Singapore (GIS). BT geeft GIS toegang tot de BT Cloud Compute-infrastructuur die gebouwd is op het BT for Life Sciences-platform. Taken die veel rekenkracht vereisen worden verplaatst naar de cloud waardoor prestaties verbeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen