23 februari 2015

BT en Scala bieden retailers digitale oplossingen om instore customer engagement te verhogen


BT, één van 's werelds grootste aanbieders van communicatiediensten en -oplossingen, en Scala, vooraanstaand leverancier van intelligente digital signage-technologie, kondigen vandaag een wereldwijde samenwerking aan. De gezamenlijk aangeboden oplossingen kunnen worden afgestemd op de behoeften van verschillende sectoren die gebruikmaken van instore communicatie, zoals retailers, consumentenbanken, autoshowrooms, restaurants, hotels, etc. De oplossingen zijn ontworpen om klanten een intensere, rijkere, boeiendere, gepersonaliseerde ervaring te bieden.


BT en Scala bieden digitale oplossingen aan die zorgen voor consistente content op ‘digitale touchpoints’ in winkels, variërend van tablets in de handen van verkoopmedewerkers tot schermen op de muren. Door de integratie met bestaande CRM-systemen kan de content van de digitale touchpoints gemakkelijk worden gewijzigd, bijgewerkt en gepersonaliseerd.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen