5 februari 2015

Mindtree beheert Kellogg’s digitale marketingactiviteiten

Mindtree, een wereldwijd actieve IT dienstverlener, en Kellogg Company, een toonaangevende producent van cornflakes, koekjes en snacks, kondigen hun samenwerking aan op het gebied van digitale markting. Mindtree beheert en ondersteunt de IT infrastructuur van Kellogg’s wereldwijde marketingactiviteiten. Dit betreft het uitvoeren van marketingactiviteiten van Kellogg’s merken en van digitale marketing innovaties op de meer dan 400 digitale platformen.


Mindtree, als enige service partner voor Kellogg’s digitale marketing platformen, ondersteunt de toonaangevende marketing activiteiten van Kellogg’s met de lancering van meer dan 100 nieuwe producten elke maand. Naast het beheren van uiteenlopende projecten en technologieën, levert Mindtree de nieuwste beveiligingstechnologieën en cloud infrastructuur. Hiermee ondersteunt Mindtree de wereldwijde activiteiten van de meer dan 50 Kellogg’s merken. Bijzondere aandacht krijgen een snelle doorlooptijd en snelle implementatie van de marketingactiviteiten. Dit terwijl Mindtree samenwerkt met 10 creatieve en digitale bureaus en andere partners.

Kellogg’s werkt nauw samen met Mindtree’s team in het Delivery Center in Gainesville (FL). Mindtree’s kantoren wereldwijd ondersteunen de werkzaamheden om dienstverlening op elk moment mogelijk te maken.

“Ik ben verheugd over de samenwerking van Mindtree en Kellogg’s. Zij ondersteunen onze digitale marketing platformen door een metrisch gedreven benadering. Dit stelt ons in staat om sneller diensten te leveren en onze marketing activiteiten naar een hoger niveau te tillen. De samenwerking is van groot belang voor onze marketing en IT organisaties”, aldus Erik Kamman, Senior IT Director, Kellogg Company.
Radha R, Executive Vice President en Head of Retail, Consumer Products en Manufacturing, Mindtree benadrukt: “De consument van vandaag vraagt naar real-time engagement met zijn favoriete merken. Ons doel is om Kellogg’s naar een hoger niveau te brengen op het gebied van snelheid, efficiëntie en customer engagement.”

Mindtree gebruikt zijn MWatch Infrastructuur managementplatform om Kellogg’s digitale marketing en IT infrastructuur te beheren. Hierdoor zijn alle platformen voor consumenten wereldwijd continu beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen