Toshiba andermaal aanwezig op ISE: focus op nieuwe professionele signageoplossingen en succesvolle Europese b2b tv-activiteiten

Toshiba Europe GmbH brengt tijdens Integrated Systems Europe (ISE) 2015 in Amsterdam zijn innovatieve, uitgebreide reeks professionele signageoplossingen voor het voetlicht. Sinds de lancering van zijn Europese b2b tv-activiteiten op ISE 2014 heeft Toshiba zijn ambitieuze omzetdoelstellingen gerealiseerd, timmert het in meer landen aan de weg en heeft het zijn salesteam aanzienlijk versterkt. Op ISE 2015 geeft Toshiba acte de présence met een grotere stand en een productportfolio dat inmiddels complete oplossingen – schermen én software – omvat die zich lenen voor een scala aan bedrijven, ongeacht hun eisen. Toshiba zal zijn portfolio zakelijke signageoplossingen presenteren in Hal 4, 4-S60, van 10 tot en met 12 februari a.s. in Amsterdam RAI.

Met een nu al brede keuze aan beschikbare oplossingen, waar het komende jaar nog meer producten aan toegevoegd zullen worden, voorzien de oplossingen van Toshiba niet alleen in de behoeften van zowel kleine als (middel)grote ondernemingen, maar ook in mogelijkheden voor ‘one solution signage’ of voor signage als onderdeel van grotere installaties.
Om te kunnen voldoen aan de vraag naar modellen die in staat zijn zestien uur per dag, zeven dagen per week te functioneren, introduceerde Toshiba eind 2014 in Europa zijn eerste 16/7-serie: de TD-E-serie. Toshiba zal ISE 2015 als podium gebruiken om diverse aanvullingen op zijn aanbod van professionele signageoplossingen aan te kondigen, waaronder een nieuwe generatie videowalls en professionele signageschermen voor bedrijven van uiteenlopende omvang. Zo zal er onder meer worden ingezoomd op de digitale signagesoftware, bedoeld om de installatie en het beheer van schermen te vergemakkelijken, die later dit jaar geïntroduceerd wordt. In combinatie met compatibele beeldschermen maakt deze nieuwe software het mogelijk contentbeheer en -planning samen te voegen en kleine en middelgrote bedrijven een complete oplossing aan te bieden.
Europabrede groei
De Europese b2b tv-activiteiten van Toshiba zijn in 2014 opgestart in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland, met de intentie deze uit te breiden naar nieuwe landen en markten. Na een succesvol eerste jaar is Toshiba nu in de meeste Europese landen aanwezig.
Gedurende de geografische uitbreiding van Toshiba’s b2b tv-activiteiten zijn dedicated teams opgezet om de groei van het bedrijf in de professionele signagemarkt te managen en te bevorderen. Net als in Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk zijn ook in Scandinavië, Italië, Polen, Spanje en de Benelux inmiddels beheerteams opgericht. Voor alle andere Europese landen heeft Toshiba een strategische distributieovereenkomst in het leven geroepen die de verdere expansie en groei van het bedrijf moet stimuleren.
Om zijn marktpositie te versterken, heeft Toshiba in heel Europa personeel ingehuurd met ervaring in de professionele signagesector. Alleen in de afgelopen twaalf maanden al heeft het bedrijf zijn Europese salesteam verdrievoudigd. Om een verdere groei te kunnen verwezenlijken, zal het voortbouwen op de reeds bestaande teams.
Van vele markten thuis
Tijdens ISE 2015 zal Toshiba een nog bredere keuze aan oplossingen presenteren dan vorig jaar. Aangezien het aantal professionele signageoplossingen en b2b tv-activiteiten substantieel is toegenomen, zal de stand van Toshiba ditmaal nog groter zijn, met een scala aan nieuwe en bestaande producten die geschikt zijn voor bedrijven in alle soorten en maten.
Blikvanger in de stand zal een videowall zijn, bestaande uit 16 Full HD-beeldschermen van bestaande Toshiba-modellen, waarop 8K-videocontent wordt weergegeven. Tevens zullen er schermen met een ultradunne bezel voor nieuwe videowalls waarop 4K-videocontent draait te zien zijn, alsook nieuwe professionele signagemodellen en een multi-screenhoek met een combinatie van infoschermen in zowel staand als liggend formaat.
Toshiba zal in de stand zijn assortiment professionele signageoplossingen tonen in de vorm van verschillende industriespecifieke scenario’s. Voor de retailsector, en dan met name trendy modemerken, presenteert Toshiba voor het eerst in Europa een Virtual Fitting Solution-concept, dat klanten in staat stelt kleding virtueel te passen, of een winkel nu open of dicht is. Ook zal er een morsbestendige salontafel met een aanraakscherm te zien zijn: de ideale oplossing om klanten en gasten op de hoogte en ‘bij de les’ te houden tijdens het wachten in lounges en recepties. Andere hoogtepunten zijn gebruiksvriendelijke signage- en hospitalitytoepassingen die het verbrede productportfolio van Toshiba accentueren.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in