vrijdag 15 mei 2015

PR Newswire breidt Agility Platform uit met Monitoring en Targeting verbeteringen

PR Newswire heeft met succes media targeting geïntegreerd, distributie, monitoring, rapportage en ROI resulteert in zijn Agility-platform, biedt gebruikers een verbeterde workflow en meer uitgebreide resultaten. Dit zijn de laatste updates als onderdeel van de algemene ontwikkelingsstrategie van PR Newswire's om consistente verbeteringen te maken aan de Agility platform, gedreven bijna uitsluitend door feedback van klanten.

Monitoring mogelijkheden Agility's nu ook verbeterde statistieken en de mogelijkheid om trends te analyseren om toekomstige campagnes beter te informeren. Zichtbaarheid Verslagen van nieuwslijn distributie en e-ROI-rapporten worden nu geconsolideerd, zodat klanten het succes van hun draad en e-mail campagnes te zien op een plaats. E-mail ROI is ook verbeterd om waardevolle informatie over de levering succes en open rates van e-mails, links en bijlagen te tonen.

"PR Newswire ontwikkelt Agility volgens de behoeften en ambities van onze klanten", zegt Lisa Ashworth, CEO en President, PR Newswire EMEA en India. "We introduceren nieuwe functies om de zes weken, die elk het resultaat van continue overleg met collega's en klanten over de hele wereld. In een steeds veranderende markt, ons doel is om klanten een platform dat is gemakkelijk te gebruiken en voldoet aan al hun behoeften op een plaats. "

Een andere toevoeging is dat gebruikers van de Agility's monitoring service kunnen nu controleren UK auteursrechtelijk beschermde artikelen uit NLA toegang tot de media, het verstrekken van toegang tot de online content van 1.400 nationale en regionale kranten, meer dan 750 tijdschriften en 1100 + nieuws websites. Met toegang tot de inhoud NLA's, zal een vergunning klanten in staat zijn om te zien waar ze zijn genoemd in belangrijke UK publicaties, een essentieel onderdeel in het meten van het succes van hun campagnes.

Nieuwe dashboard Agility biedt verschillende nieuwe manieren om gegevens aan te passen aan het bijhouden en beheren van campagnes gemakkelijk van de ene intuïtieve interface te maken. Door te slepen en op maat gemaakte widgets op hun Agility dashboard kunnen klanten een oogje houden op een aantal belangrijke onderwerpen en toegang monitoring en gerichte e-mail distributie rapporten om hen te helpen identificeren en te participeren in gesprekken rond hun merk. Elke gebruiker op een rekening kan een dashboard personaliseren zodat teamleden hun focus op de informatie die het meest belangrijk voor hen kan beperken.


Behendigheid

PR Newswire's Agility platform is een krachtige tool gebouwd om te evolueren met de industrie het dient, ontwikkeld in een agile manier die snelle en flexibele reacties op de behoeften van klanten biedt.


Controle

Agility stelt gebruikers in staat onderwerpen op het web te monitoren door middel van interactieve grafieken die topics over een periode van tijd weer te geven. Sociale berichten, nieuwsartikelen, en blog posts worden direct ingevoerd in een systeem waarmee marketing en PR-professionals om onmiddellijk te gaan met de inhoud en beïnvloeders.


Targeting

PR Newswire's journalist en beïnvloeder database is de meest uitgebreide in de industrie. Agility's richten hulpmiddelen helpen gebruikers in staat om de vorige artikelen, biografieën, contact voorkeuren, sociale profielen en zelfs Klout scores onderzoek te helpen relevante journalisten, bloggers en media te identificeren.


Distributie

Agility stelt gebruikers in staat om persberichten, nieuwsbrieven en aankondigingen gemakkelijk verspreiden. Abonnees kunnen toegang krijgen tot PR Newswire's toonaangevende inhoud distributienetwerk, of bouwen van aangepaste media outreach-lijsten, gepersonaliseerd met de ontvanger namen van contactpersonen.


Rapportage

De mogelijkheid om ROI te tonen is altijd top of mind voor de PR en marketing professionals, en met Agility, kunnen gebruikers bewijzen waarde en het begrijpen van de impact van hun communicatie-inspanningen met elegante rapportage. Klantgericht en deelbare rapporten te meten activiteit, betrokkenheid, gevoel en media trends te helpen begrijpen van de volledige impact van een campagne.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen