dinsdag 19 mei 2015

Sitezilla biedt het MKB maximaal resultaat uit online

Met twee professionele en betaalbare alles-in-één websitepakketten lanceert Sitezilla vandaag haar eerste diensten voor het MKB. De start-up uit Otterlo biedt daarmee ondernemers een flexibel en schaalbaar fundament om maximaal resultaat te halen uit de kansen die het internet biedt. Het bedrijf gaat daarmee hard de concurrentie aan met bedrijven als Dibbadoo, DTG en Wegener.




Mark van den Ing, oprichter van Sitezilla, laat weten dat het nu echt tijd is voor een betaalbare en professionele oplossing voor ondernemers : “Veel kleine zelfstandigen hebben nog steeds geen of sterk verouderde websites welke bijvoorbeeld niet geschikt zijn voor de weergave op mobiele telefoons of tablets. De aanpassing van het ranking algoritme van Google op 21 april zorgt ervoor dat de websites van deze ondernemers slecht scoren in zoekresultaten. Slimme ondernemers pakken nu de kans om te profiteren van slapende concurrenten. Wij bieden die kans.” Klanten van Sitezilla krijgen een complete en professionele ingerichte website, conform hun eigen huisstijl, waarin ze zelf gemakkelijk aanpassingen kunnen verrichten. De website is geoptimaliseerd voor de weergave op smartphones, tablets, desktops en laptops. Daarnaast verzorgt Sitezilla de hosting, domeinregistratie, e-mail en technisch updates. Dit alles voor een vast bedrag per maand. Ook kunnen klanten gebruik maken van extra diensten zoals tekstschrijvers, (stock)fotografie en logo design.

The secret of getting ahead is getting started
Sitezilla wil het MKB maximaal resultaat laten behalen uit de kansen die het internet biedt. Het bedrijf wil op korte termijn de propositie nog verder versterken. Binnenkort kunnen klanten hun website verrijken met een webwinkel en zal het aantal keuze mogelijkheden nog verder worden uitgebreid. Ook zijn er internationale ambities.
“Dit is nog maar het begin”, vertelt de oprichter. “Om voorop te komen moet je beginnen, het liefst met een vliegende start. We hebben daarom een aantal partners geworven die onze propositie hebben omarmt en aanbieden aan hun klanten. Nieuwe partners kunnen zich bij ons melden. Wanneer we succesvol zijn gebleken in Nederland willen we ook graag verder groeien in het buitenland.“

Concurrentie
Concurrenten als Dibbadoo, DTG en Wegener bieden vergelijkbare producten aan. Sitezilla weet zich echter positief te onderscheiden. “Het ‘zilla’ achtervoegsel is een superlatief en staat voor monsterlijk, groot en geweldig. De websites die wij opleveren beschikken dan ook over de ‘zilla’ factor. Ze zijn monsterlijk professioneel, groots in eenvoud en bieden geweldige gebruikerservaringen. Wij bieden meer voor minder. ”, laat Mark weten.
“De Sitezilla websites hebben een supersnelle weergave, zijn verrijkt met professionele en moderne sliders, beschikken over social media integratie en rich snippets. Bovendien triggeren ze tot respons en zien er zeer professioneel uit. Wij bieden een flexibele, schaalbare en zeer voordelige oplossing. Dat zien wij niet terug bij de websites die onze concurrenten opleveren. Sommige referentie klanten van onze concurrenten hebben nog steeds een website die niet responsive is. Klanten zitten bij ons niet vast aan lange contracten, wij hebben vertrouwen in onze propositie. Onze deuren zijn geopend.“

Over Mark van den Ing
Mark van den Ing (35) is Internet specialist en E-commerce ondernemer sinds 2001. Na verschillende posities binnen o.a. de telecom is hij in 2013 het onder de vleugels van Van den Ing Webmarketing het creatieve full service internetbureau Ingteractive.com gestart. Daarnaast is hij eigenaar en verantwoordelijk voor de exploitatie van diverse webwinkels, marketplaces en vergelijkingswebsites. Van den Ing Webmarketing is eigenaar van Sitezilla.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen