donderdag 7 januari 2016

BT versterkt Cloud of Clouds met Salesforce-connectiviteit

BT kondigt vandaag aan dat klanten de mogelijkheid krijgen om via BT Cloud Connect, BT’s hoogwaardige dienstverlening voor toegang tot clouddiensten, direct verbinding te maken met Salesforce.








De overeenkomst is een belangrijke mijlpaal in de levering van BT’s ‘Cloud of Clouds’ visie. Via een beheerde verbinding met Salesforce’s vooraanstaande ‘Customer Success Platform’ kunnen BT’s klanten profiteren van de zeer voorspelbare prestaties en betrouwbaarheid die horen bij dedicated connectiviteit. Directe en betrouwbare toegang tot data en applicaties gehost in cloud-omgevingen, zoals het ‘Salesforce Customer Success Platform’, is een cruciale behoefte van veel organisaties geworden. Omdat grote organisaties steeds meer van hun applicaties naar de cloud verplaatsen, zoeken ze connectiviteitsopties die risico’s verminderen en gegarandeerde prestaties leveren.

BT’s ‘Cloud of Clouds’ visie is gebaseerd op een nieuwe generatie clouddiensten die grote organisaties in staat stellen wereldwijd gemakkelijk en veilig verbinding te maken met de applicaties en data die ze nodig hebben, waar ze ook gehost zijn. BT’s wereldwijde netwerk is verbonden met meer dan 200 datacenters, inclusief 48 datacenters waarvan BT eigenaar en beheerder is.

Keith Langridge, vice-president network services bij BT Global Services: “Organisaties kijken naar de cloud voor het beheer van - en toegang tot - enorme hoeveelheden waardevolle data, inclusief cruciale klantinformatie die de kern van hun bedrijfsvoering vormt. Onze ‘Cloud of Clouds’-visie maakt het eenvoudiger om de cloud te omarmen door directe, veilige en hoogwaardige connectiviteit te bieden voor applicaties die gehost worden in de cloud. Salesforce is ontstaan vanuit de cloud en wordt gezien als een ware technologiepionier, dit is dan ook een belangrijke mijlpaal in het realiseren van onze visie.”

Andrew Lawson, managing director van Salesforce in het Verenigd Koninkrijk en Ierland: “Om te kunnen groeien in de verbonden wereld van vandaag transformeren bedrijven de manier waarop ze contact leggen met klanten, partners en medewerkers. BT versnelt deze verschuiving voor zijn klanten met de toevoeging van Salesforce aan zijn portfolio.” De dienst wordt vanaf februari 2016 stapsgewijs uitgerold in de VS en Europa, en wordt hierna wereldwijd beschikbaar gemaakt.

Salesforce, ‘Customer Success Platform’ en anderen vallen onder het handelsmerk van salesforce.com, inc.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen