19 februari 2016

De vernieuwde PayPal app – Helpt met geld overmaken en beheren

Betalingen gebeuren vandaag de dag veel online, via apps en in winkels, waarbij mobiele apparaten het middelpunt zijn. Eén van de vier transacties die via PayPal wordt uitgevoerd gebeurt met een mobiel apparaat. Onderzoeksbureau Forrester Research verwacht dat meer dan een derde van alle online transacties in 2016 uit mobiel betalingsverkeer zullen bestaan.


Een aantal weken na de lancering van onze wereldwijde marketingcampagne ‘New Money’, draagt nu ook het nieuwe ontwerp van de PayPal app onze visie over geld in de toekomst uit. De vernieuwde app maakt het eenvoudiger en persoonlijker om geld te over te maken en te beheren, waar je ook bent. Activiteiten die jij het meest uitvoert met de app verschijnen op de voorgrond, waardoor je scherm is geordend op persoonlijke voorkeuren.

Het nieuwe ontwerp van de app is voornamelijk gebaseerd op de feedback van klanten. In onze nieuwe app vind je:

Een verbeterde wereldwijde ervaring. We hebben de app gebouwd door middel van een iteratief platform, waarbij de app zich kan aanpassen op de 145 markten waarin de app live is. Dit zorgt voor een betere beleving, ongeacht waar je bent of welke taal je spreekt.

Vereenvoudigde functies. We hebben de functies vereenvoudigd en de app gemoderniseerd, waardoor het overmaken en beheren van geld nu nog makkelijker is.
  • Geld en betaalverzoeken versturen: We hebben gezien dat het versturen van geld en betaalverzoeken naar vrienden en familie een essentiële functie van de app is. De afgelopen twee jaar is het aantal peer-to-peer transacties die met de app zijn uitgevoerd met meer dan 100% gegroeid. De app heeft nu een persoonlijke hub die laat zien met welke personen je het meest geld uitwisselt en zorgt dat je direct uit je contactpersonen kunt kiezen, om zo het versturen van geld en betaalverzoeken naar bekenden makkelijk te maken.
  • Vernieuwd thuisscherm en activiteitenhub: Vanuit de activiteitenhub kunnen alle transactiedetails worden gevonden, verzoeken betaald worden of kan geld gestuurd worden naar recente contactpersonen.

De klant eerst. Veel van de functies in de vernieuwde app zijn gebaseerd op jullie verzoeken! Onze product- en designteams hebben goed naar onze klanten geluisterd en hebben we gesproken met een aantal van de 8000 personen uit onze klantenserviceteams om erachter te komen hoe we de app het best konden verbeteren. We hebben zelfs een test onder klanten uitgevoerd en duizenden berichten met feedback teruggekregen. Deze hebben we verwerkt in het ontwerp van de nieuwe app, zoals:
  • Aanscherpen van de Android vingerafdrukverificatie voor meerdere apparaten.
  • Onderscheid creëren in activiteiten op basis van openstaande en voltooide transacties.
  • Zorgen voor snelle toegang tot vrienden naar wie je vaker geld overmaakt.


Mobiel in-store. We hebben het ook makkelijker voor je gemaakt om de in-store-functie te gebruiken, zoals voor het van te voren bestellen bij partners en het gebruik van betalingscodes. Wij vinden het belangrijk om jullie keuze, flexibiliteit, gemak en veiligheid te bieden. Er zullen snel meer in-store-functies volgen.

Ons vernieuwde app-ontwerp is een van de voorbeelden van wat PayPal doet om jullie te helpen om geld veilig, efficiënt en betaalbaar te kunnen overmaken en beheren.

De nieuwste versie van de PayPal app is via de Apple App Store en Google Play te verkrijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten