vrijdag 22 april 2016

Simyo benoemt tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Vanaf gister mag Simyo zich het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland noemen. Simyo heeft ANWB, KLM en Coolblue verslagen en is als eerste telecomprovider genomineerd voor deze prijs. Een geweldige prestatie!

Bij Simyo staan al jaren Sim Only- en Prepaid klanten op één en dat wordt. Dit wordt blijkbaar opgemerkt door de consumenten. Sinds augustus 2013 heeft consumentenbond Simyo benoemd tot de beste mobiele provider en heeft Simyo een Net Promotor Score-score van +41 met de meest tevreden klanten van alle telecomproviders. Nu mogen ze dit jaar ook de award voor klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in ontvangst nemen.

Elk jaar reiken SmartAgent MarketResponse (SAMR) en Beeckestijn Business School de award uit voor klantvriendelijkste bedrijf. Consumenten mogen dan willekeurig bedrijven kiezen en erop stemmen. Uit de 10 genomineerden is Simyo als winnaar verkozen!

“Wauw, hier zijn we echt heel blij mee en ook een beetje stil van. Dit is namelijk één van de belangrijkste klantenprijzen van Nederland. Juist omdat de klant bij ons altijd centraal staat, zijn we zo blij met het winnen van deze award”, vertelt Bart Versteijlen, General Manager van Simyo.

Meer informatie in de blog van Simyo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen