Easynet is uit vijf genomineerden in de branche ‘Netwerkoplossingen’ geselecteerd als officiële branchewinnaar voor de Nationale TV Succes Awards 2014. De keuze is op Easynet gevallen vanwege de bijzondere aanpak, het innovatieve vermogen, het unieke business-model en het succes op de markt. De factoren achter de selectie van Easynet zijn belicht in het RTL7-programma De Succesfactor.
“Easynet is onafhankelijk, transparant en altijd marktconform en kan daarom steeds de keuze maken voor de technologische oplossing die het beste past bij de klant. Als Service Integrator behartig je de belangen van de klant in plaats van de belangen van een technologie-provider. Voor een internationaal opererend bedrijf kan de oplossing in ieder land weer anders zijn,” zegt Chris Hazewinkel, Country Manager Netherlands + Nordics van Easynet. “Deze aanpak zorgt er ook voor dat ons business-model transparant, flexibel en marktconform is. Bovendien leveren we geïntegreerde diensten en dus geen technologische producten waar klanten jaren aan vastzitten. Onze diensten zijn innovatief en flexibel omdat we deze baseren op diensten die wij zelf inkopen voor de klant, vervolgens adviseren en integreren wij deze en stemmen wij ze volledig af op de eisen van de klant. Zo kunnen we ook continu inspelen op de veranderende klantbehoeften. Daarbij fungeren we als een uitbreiding van het IT-team van de klant. We zijn een echte partner, zowel op strategisch, business als IT-niveau.”
Uitsluitend topbedrijven met een voorbeeldfunctie zijn voorgedragen voor de Nationale TV Succes Awards 2014. Zij dienen onder meer te beschikken over expertise, een kerngezonde bedrijfsvoering en een onderscheidende positie in hun markt. Het succes van deze bedrijven moet terug te voeren zijn op een focus op de drie succesfactoren van het 3C-business model: Competition, Customer en Corporation.
Aan het einde van elke jaarlijkse editie – na afloop van het TV-seizoen – worden de awards in de vier hoofdcategorieën en 16 subcategorieën toegekend door de deskundige jury. Het kijkerspubliek speelt daarin een belangrijke rol: via een SMS-stemronde kan niet alleen de Loyalty-Award worden gewonnen door een genomineerde, maar wordt de genomineerde met de meeste stemmen automatisch voorgedragen aan de finale-jury.
De verkiezing voor de Nationale TV Succes Awards 2014 wordt jaarlijks georganiseerd door Het Nationale Business Succes Award Instituut. Dit Instituut is opgericht om kennis over het bereiken van succes(factoren) te delen en toe te lichten.