Box heeft vandaag aangekondigd dat Eurostar, het bedrijf van de hogesnelheidstrein die het Verenigd Koninkrijk verbindt met het vasteland van Europa, het Box-platform voor samenwerking en het delen van cloudcontent heeft gekozen voor zijn 1600 medewerkers. Naast mobiele toegang tot content, zal Box ook de interne en externe samenwerking van Eurostar centraliseren en beveiligen.
“Onze teams werken aan meerdere projecten in drie belangrijke landen”, zegt Antoine de Kerviler, CIO van Eurostar. “Box biedt ons ongecompliceerde en universele toegang tot content en een sterk samenwerkingsplatform voor onze verschillende werknemers. Box transformeert de manier waarop we informatie tot ons nemen en heeft de werkwijze van het bedrijf volledig veranderd.”
“Eurostar is een toonaangevend voorbeeld van bedrijven in de transportbranche die cloud-technologieën omarmen,” aldus David Quantrell, Senior Vice President van Box en General Manager voor de EMEA-regio. “Met Box kunnen de werknemers van Eurostar veilig content delen, samenwerken en mobiel zijn, zodat Eurostar de onmisbare treindienst tussen het Verenigd Koninkrijk en de rest van het continent efficiënter kan uitvoeren.”
Eurostar hecht net als Box grote waarde aan het scheppen van situaties die de productiviteit bevorderen met behulp van veilige, gebruiksvriendelijke hulpmiddelen. Al vanaf de oprichting, nu zo’n 20 jaar geleden, streeft Eurostar ernaar om werknemers aan de hand van de best beschikbare technologie het platform te bieden dat ze nodig hebben om efficiënt te kunnen werken.
Box maakt het voor meer dan 32 miljoen personen en 275.000 bedrijven over de hele wereld eenvoudiger om te delen en samen te werken. Met de aankondiging van vandaag voegt Eurostar zich bij een groeiende lijst van transportbedrijven die Box hebben omarmt, inclusief Network Rail, Gatwick Airport, Hamburg Airport, alsmede grote internationale bedrijven zoals General Electric, Anglo American en Schneider Electric.