Helmut Reisinger aangesteld als hoofd van de nieuwe internationale organisatie van Orange Business Services en veranderingen op komst in Europa en de Verenigde Staten

Helmut Reisinger is de nieuwe executive vice president voor Orange Business Services wereldwijd. Reisinger neemt de leiding over de internationale werkzaamheden, met uitzondering van Frankrijk. Hij zal doorgaan met de positionering van Orange als vertrouwenspartner op het gebied van digitale transformatie voor multinationals.

Reisinger begon bij Orange in 2007 en leidde in de afgelopen zeven jaar Europa, Rusland en de CIS-regio. In die tijd wist hij de digitale wereldwijde vraagstukken van grote klanten van Orange Business Services te ondersteunen. Denk aan de European Space Agency, Heineken en Siemens. Zijn deskundigheid zal hij nu wereldwijd gaan inzetten. Daarbij leunt Reisinger op vier regionale leiders, die toegewijd zijn aan een sterke lokale aanwezigheid in de regio’s waar klanten zich bevinden:
  • Anne-Sophie Lotgering treedt op als senior vice president Europa, Rusland en de CIS-regio. Voorheen was zij vice president sales en marketing in Europa. Lotgering heeft diverse senior rollen binnen verschillende divisies van Orange vervuld sinds haar start in 2002.
  • Mark Kenealy gaat aan de slag als senior vice president in de Verenigde Staten. Voorheen was hij country manager Orange Business Services van Engeland en Ierand. Kenealy heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van IT, evenals business management, leiderschap en strategische verkoopactiviteiten. In het verleden werkte hij voor bedrijven zoals Computacenter, Getronics en EMC.
  • Patrick Sim blijft als senior vice president de Asia-Pacific-regio leiden. 
  • Philippe Koebel blijft hoofd opkomende markten en indirecte regio’s, met als focusgebieden Afrika, het Midden-Oosten en Turkije.

Diana Einterz, senior vice president Verenigde Staten in de afgelopen acht jaar, wordt executive vice president van de grootste Franse accounts, met als doelstelling om de business uit te breiden, zowel in Frankrijk als daarbuiten.
“In de huidige samenleving zijn wereldwijde organisaties op zoek naar manieren om de complexe vraagstukken de baas te zijn, risico’s te verminderen en gebruik te maken van de kracht van een verspreid en multicultureel personeelsbestand. Onze wereldwijde klanten blijven voor meer groei uitbreiden richting nieuwe markten. Daarbij kunnen zij op ons vertrouwen voor al hun zakelijke IT gerelateerde activiteiten en uitdagingen, zonder enige grenzen,” zegt Thierry Bonhomme, CEO Orange Business Services. “Onze nieuwe gestroomlijnde internationale organisatie zal collaboratie tussen alle regio’s versterken en zal ervoor zorgen dat wij samen met klantgerichte teams nog betere en snellere diensten kunnen aanbieden. We zijn goed gepositioneerd om ervoor te zorgen dat de business-continuïteit van onze wereldwijde klanten gegarandeerd wordt. Wij kunnen klanten ondersteunen in hun digitale transformatie en constante groei.”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in