Vanaf 1 februari 2015 is de directie van internetbureau TriMM uit Enschede uitgebreid met Jorens Thomassen en Rogier Florijn. De huidige directie/ eigenaren van TriMM, Marc Woesthuis en Kathy van Eijkelenburg, krijgen daarmee versterking om de ingezette koers met meer slagkracht en in een hoger tempo voort te zetten.
Jorens heeft een lange historie bij TriMM. Onder zijn leiding zijn de afgelopen jaren Agile teams ingevoerd en met succes gaan draaien. Voor meer versnelling en verbetering van de processen en organisatie, neemt hij nu vanuit de directie deze verantwoordelijkheid.
Rogier is inmiddels vijf jaar werkzaam bij TriMM. Vanuit een ondernemers- en marketingachtergrond heeft hij met succes aan de B2B marketing propositie van TriMM gebouwd. Het portfolio is uitgebreid met een verscheidenheid aan klanten waarvoor innovatieve online toepassingen worden ingezet. Rogier zal als directeur deze B2B marketing propositie verder uitbouwen.
Marc Woesthuis en Kathy van Eijkelenburg kijken met gepaste trots naar deze uitbreiding: “TriMM is de afgelopen jaren flink gegroeid. We zijn een bedrijf met zelfsturende multidisciplinaire teams die vol enthousiasme samenwerken met onze klanten. Om er zeker van te zijn dat wij als directie optimaal verbonden blijven met onze klanten, onze medewerkers en de markt waarin wij opereren, is verbreding gewenst. We zijn hiermee in staat de ingezette koers met meer slagkracht en in een hoger tempo voort te zetten. We kijken met plezier uit naar de samenwerking in de directie met Jorens en Rogier.”