Klantcontactspecialist Transcom en e-commerce solutions expert Reviva kondigen aan hun huidige contract te verlengen. De tweejarige verlenging betreft het uitbesteden van de volledige klantenservice van de Online Pakket Dienst van Reviva aan Transcom. De twee partijen werken al sinds maart 2011 samen.
Transcom is continu op zoek naar nieuwe en efficiëntere van klantcontact en werkt daarbij nauw samen met zijn opdrachtgevers. Dit, en het vermogen snel op te schalen wanneer nodig, komt de samenwerking ten goede, vooral in de dynamische en innovatieve e-commerce markt waarin Reviva opereert.
Anne Kees van Es, Manager Online Pakket Dienst, Reviva Groep: “Wij zijn enorm tevreden met de service van Transcom. Binnen onze dynamische markt is de inzet van multichannel klantcontact enorm belangrijk. Transcom heeft bewezen dit succesvol te kunnen doen. Wij kijken daarom met veel plezier uit naar de komende twee jaar.”
Joop Evers, Managing Director Transcom Nederland: “E-commerce is de snelst groeiende branche binnen klantcontact en biedt continu nieuwe mogelijkheden. Reviva is een innovatieve en succesvolle partij en wij zijn er trots op onderdeel uit te maken van hun dienstverlening. Wij kijken er naar uit om gezamenlijk ook van toekomstige projecten een succes te maken.”