De Philips 55PUS7600 heeft vandaag een EISA award binnengesleept: ‘EUROPEAN BEST BUY TV 2015-2016’, de beste koop in Europa in de categorie tv’s. EISA staat voor European Imaging and Sound Association, de toonaangevende organisatie op het gebied van consumentenelektronica in Europa .
Philips 55PUS7600: beste koop van Europa in 2015-2016
De EISA-jury wees de Philips 55PUS7600 aan als beste koop in Europa. De door Android TVTM aangedreven Philips UHD Razor Slim LED TV met een beeldscherm van 139 centimeter (55”) is voor een aantrekkelijke prijs te koop in Europa en Rusland.
De 55PUS7600 van Philips is uitgevoerd met 3-zijdig Ambilight, een krachtige quadcoreprocessor, de motion enhancement-technologie Perfect Natural Motion, 4K UHD voor vloeiende en loepzuivere bewegende beelden, Micro Dimming Pro voor hoger contrast en de upscaling-technologie Ultra Resolution, die er voor zorgt dat alle beelden haarscherp zijn, ongeacht de bron. Uiteraard wordt de 55PUS7600, net als vrijwel alle Philips Smart TV’s in 2015, aangedreven door Android TV, het ultieme platform voor ‘reguliere’ tv én on-demand.
Naast de hoogstaande tv-technologie onderscheidt de Philips 55PUS7600 zich door het Razor Slim-design en een elegante chrome blade stand, waardoor hij in ieder interieur op zijn plaats is. Het oordeel van de EISA-jury luidde: “Het combineren van uitstekend beeldkwaliteit, aangenaam geluid en een modern Smart TV-besturingssysteem tot één begeerlijk geheel is een indrukwekkende prestatie, zeker als er ook nog een aantrekkelijke prijs tegenover moet staan. En toch is dat precies wat Philips voor elkaar heeft gekregen met de 55PUS7600: een goedgebouwde allrounder.”
“Een EISA award voor onze Philips 55PUS7600 betekent erkenning van onze inspanningen om een tv te maken met supervloeiende bewegende beelden in Ultra HD,” aldus Danny Tack, Director Product Strategy & Planning bij TP Vision. “Met Android TV, dat garant staat voor een snelle, persoonlijke, veelzijdige en contentrijke tv-ervaring, komt deze tv tegemoet aan de ruime behoeften van de consument, of het nu om films, games of sport gaat.”