Vernieuwde MijnKPN app geeft klant meer controle over abonnement

De eigen app-afdeling van KPN is verantwoordelijk voor alle KPN-apps. De functionaliteit van de MijnKPN app is in lijn gebracht met de selfservice-strategie van KPN. Daarom biedt de vernieuwde app klanten meer selfservice-opties.

Paul van Arendonk, marketing manager KPN Apps, licht deze strategie toe. “Met deze update geven we klanten meer controle over hun abonnement. Dit past in onze selfservice-strategie, waarin de MijnKPN app een belangrijk onderdeel is. Ons doel is dat onze klanten straks zelf zoveel mogelijk via de MijnKPN app kunnen regelen. Later dit jaar komen we met meer functionaliteiten die klanten nóg meer controle geven.”
Klanten van KPN gaven aan dat ze zelf de iTV-pincode willen wijzigen waarmee ze films huren en sportwedstrijden kopen. Voorheen kon dit alleen op de computer, nu is dit ook mogelijk met de MijnKPN app. Een ander voorbeeld van meer controle is de mogelijkheid om e-mailinstellingen te wijzigen. Klanten kunnen nu nieuwe KPN e-mailaccounts aanmaken en verwijderen. Ook is het mogelijk geworden om via de app een nieuwe bankrekening door te geven.
Tot slot is de Android-app van MijnKPN makkelijker in gebruik geworden. iPhone-gebruikers konden al gemakkelijk en veilig inloggen met een vingerafdruk. Dit kan nu ook met de Android-app. De telefoon heeft daarvoor wél een vingerafdruksensor nodig.
De vernieuwde app is te downloaden in de Google Play Store en Apple App Store. In een blogpost geven we meer informatie over de nieuwe functies van de MijnKPN app.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in