ING maakt Mobiel Bankieren App geschikt voor Face ID

ING heeft de Mobiel Bankieren App geschikt gemaakt voor Apple Face ID. Klanten met een iPhone X kunnen inloggen en betalingen bevestigen met gezichtsherkenning. Met deze innovatie wil ING bankieren nog sneller en makkelijker maken voor haar klanten. Bankieren met Face ID is beschikbaar voor klanten met een Apple iPhone X en de nieuwste update van de ING Mobiel Bankieren App.


Hoe werkt het?

Face ID werkt alleen als klanten gezichtsherkenning hebben ingesteld op hun iPhone X en in de nieuwste versie van de ING Mobiel Bankieren App. Hiervoor moeten ze eenmalig toestemming geven. Daarna kunnen klanten direct inloggen en betalingen bevestigen met Face ID door de telefoon voor het gezicht te houden. 

Bankieren makkelijk maken door innovatie

De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker voor het regelen van bankzaken en inmiddels gebruiken ruim 3,1 miljoen klanten regelmatig de ING Mobiel Bankieren App. ING blijft daarom innoveren en past daarbij de nieuwste technologie toe. Hiermee maakt ING mobiel bankieren nog makkelijker voor haar klanten. ING introduceerde eerder al spraak assistent Siri en vingerafdrukherkenning in de Mobiel Bankieren App.
Kijk voor meer informatie op ING.nl.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in