vrijdag 16 februari 2018

Beste Service Award voor KPN Internet

KPN mag zich troste bezitter noemen van de beste Service Award voor internet! Dit jaar werd de prijs voor beste internetdienstverlener door KPN gewonnen. Deze prijs werd uitgereikt door Opiness. Als winnaar van deze award mag KPN zichzelf een jaar lang dé leverancier noemen die de beste service geeft volgens klanten!




Zeer betrouwbaar en goede service

In de analyse van Opiness bij KPN komt veelvuldig het woord 'betrouwbaarheid' terug. Veel klanten geven aan bijna nooit problemen te hebben met onze producten en noemen diensten 'zeer betrouwbaar'. Wanneer men een probleem of vraag heeft wordt dit zeer adequaat met 'goede service' opgelost door de klantenservice.

De servicepunten van KPN op een rij:
  • KPN is altijd en gratis telefonisch bereikbaar
  • Je krijgt na bestelling een gratis installatiemonteur
  • Je kunt online je internet verbeteren met handige servicetools


Hoe won KPN de Beste Service Award?

Opiness reikt elk jaar de 'Beste Service Award' uit op basis van klantenreviews. Een belangrijk element om deze prijs en het vertrouwen van de klanten te winnen is het nakomen van je beloftes. Daarnaast is het contact tussen klant en organisatie in de laatste jaren overgegaan op digitale communicatie. Bij KPN is 80% van de servicevragen online op te lossen. Uit klantenreviews is gebleken dat een snelle duidelijke website en app resulteert in goede rapportcijfers en positieve klantenreacties. Deze elementen samen zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn en jarenlang blijven. 

Er werden in totaal 15 organisaties beloond met een award.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten