Vanaf 1 oktober is nieuwe Nederlandse speler BetCity.nl onderdeel van de markt voor kansspelaanbieders. Op het platform kunnen spelers wedden op sportwedstrijden en casinospellen spelen. In de allereerste campagne maakt voormalig profvoetballer Andy van der Meijde zijn opwachting in het dynamische hoofdkantoor van het nieuwe platform. Van der Meijde deelt met een knipoog zijn ‘transfertje’ van een eerdere aanbieder van sportweddenschappen naar BetCity.nl. Vanaf vandaag is de nieuwe campagnefilm te zien op televisie en social media.

In de commercial zien we van der Meijde fluisterend het nieuws over zijn slimme transfer bekendmaken op het hoofdkantoor van nieuwe Nederlandse speler BetCity.nl. Op de achtergrond zien we de slimme redactie het web afspeuren naar waardevolle informatie zodat spelers altijd geïnformeerd kunnen wedden op sportweddenschappen. ‘Het gaat niet om de eentjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes’, aldus van der Meijde. Uniek op dit platform is de toegang tot het laatste sportnieuws samengesteld door sport- en betanalisten. Ook voorziet deze redactie haar gebruikers van unieke betcombinaties en -boosters.  

Marketing Director van BetCity.nl: ‘Sinds kort is het ook voor nieuwe spelers mogelijk om de markt voor kansspelen te betreden. Als nieuwe Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.’

De reclame zal de komende periode op TV en online kanalen zichtbaar zijn.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here